Geng Warung Pak Jabit

Selasa, 30 Julai 2013

Muka Buku

1. "Dunia selalu berputar dan hari terus berganti. Keadaan yang sama tidak akan berlangsung selamanya" -Ramadan bakal meninggalkan kita-

2. "Sebaik-baik harta adalah yang membawa manfaat bagimu. Sebaik-baik ilmu adalah yang mengangkat darjatmu. Sebaik-baik zuriat adalah yang membawa ketenangan di hatimu" -Penghujung Ramadan- :-)




3. "Orang yang kurang waras adalah yang meminta pertolongan kepada orang yang bakhil. Orang yang bakhil adalah yang memandang sedikit nikmat yang telah begitu banyak dikecapinya, manakala orang yang buta adalah yang tidak pernah melihat kekurangan (aib) yang ada pada dirinya sendiri". -malam yang indah-


===============kemas kini status facebook========================

Siri I:

Katanya:-

Awak tau tak arini hari apa?
Hari ni, hari Selasa! 
Bermakna dah seminggu kite berpuasa! 
yeeeyyyyyyy......
yeeeyyyyyyy......
(hahaha) 
"Selamat menjalani ibadah puasa kepada semua sahabat".

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Siri II:

Katanya:-

Saya janji, saya kan pose hari ni.
Saya janji lagi, saya tak ponteng pose hari ni.
Janji lagi, saya kan bergaya raya nanti,
dan saya janji , saya tak nak pun duit raya awak nak bagi tu,
sebab saya tak pe, sb saya dah besar.
yeeeeeyy
yeeeeeyy

(:-) )- haha

"Selamat petang kepada sahabat yang sedang berpuasa"



P/S: 10 MALAM TERAKHIR. 

Tiada ulasan :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...