Geng Warung Pak Jabit

Ahad, 1 Mei 2011

PesTa BuKu AnTaRaBangSa 2011

Semalam (30/4/2011), gua membawa diri ke pesta buku Antarabangsa, bertempat di PWTC, KL.  "Wah..., banyaknya buku!!!!!". penuh sesak gan manusia tidak kira tua muda, miskin kaya, agama bangsa, semua ada, semua asyik membaca dan boleh dikatakan semua Mat dan Minah ULAT BUKU. Ape barang jadi Mat gian atau Minah Rempit!!!!
..............................................
Member gua kat sebelah begitu bersemangat dan bertenaga pabila newspaper I luv Islam diedar oleh abg2 penjual buku secara percuma.... barang free sape x nak... sejumlah 6 paper dapat diambil yang berlainan version. 
...............................................................................................................
....................................................
"Keluarkan beg plastik.... kita ronda ambil banyak2... cepat", jelas gua dengan keadaan wajah yang penuh rasa minat. "Baik.... jom kita jalankan operasi mengutip paper I luv Islam, leh baca memalam", jawab member2 gua.
......................................................................
1 jam kemudian
-
-
-
-
-
-
Kaki dah naik lenguh, bahu dah mula rasa sakit, tapi mata tak henti-henti melihat. Pencarian masih diteruskan.... Alhamdulillah, buku yang diimpikan telah ada di depan gua... tapi bukan gua yang nak beli, member yang belikan.... dan gua tumpang baca. Buku "Perangi Sihir", keluaran PTS....... begitu banyak maklumat yang disampaikan dalam buku tersebut.
.........................................................................................................
.....................................
Apa yang boleh ku katakan, buku tersebut membicarakan tentang kepalsuan dalam dunia perdukunan / perbomohan.... maka persoalan akidah dan iman dibacarakan secara menyeluruh. 
.....................................................
p/s:  1/5/2011, merupakan hari last pesta buku..... nak info pada sahabat2 gua yang masih belum pergi lagi... kan kata x bagitau lak..... k... Selamat Membaca.

Tiada ulasan :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...