Geng Warung Pak Jabit

Jumaat, 22 Julai 2011

Nak Berbunyi & Nak Berbau ?

Satu mesej geli hati yang dihantar oleh member gua dari Kelantan…. Memang bergetar ketiak gua… bacalah:
………………………………………..
……………………………………………………………
Seorang apek telah berjumpa dengan doktor.

Apek : Doktor aaa..Wa ada masalah la, bila wa kentut tadak bau dan tadak bunyi. Wa sulah kentut lebih 20 kali hari ni dan 3 kali dalam ini bilik.

Doktor: Ok saya bagi awak makan ubat ni, cuba habiskan dan jumpa lagi jika masih ada problem.

Seminggu kemudian apek tadi datang lagi ke klinik dengan marah-marah

Apek : Haiya doktor lu bagi ubat arr? Masih belum baik lagi ooo.. tapi sikalang sudah ada bau tapi itu bunyi masih wa tak dengar lorr..

Doktor : Ok apek, tu hari saya bagi ubat hidung, lepas ni saya bagi ubat telinga pulak..

....sebenarnya apek tersebut ada masalah hidung dan telinga sebab tu takde bau dan tak dengar kentutnya.
==================================================

2 ulasan :

UglyPooh berkata...

huhu...org klantan mana yg bg ni

AKU berkata...

hahaha... member saya..... dlm fb saya bernama Nasrul~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...