Geng Warung Pak Jabit

Rabu, 20 Julai 2011

Yuna - PeNaKuT

Pagi sampai petang, memang tak boleh lari dari kerja yang semakin hari semakin banyak.... asal petang.... pasti geng gua tmasuk gua pasang lagu Yuna (PENAKUT).... dan dinyanyikan oleh bos gua dan salah sorang sahabat gua yang pakai kasut bertumit tinggi...  "ini tidak adil..... tidak adil... bagiku... uuuuhhh", NYANYIAN beliau. "wei..salah la kamu nyanyi, ini tidak.......adil, panjang sangat version kamu", jelas bos gua. hahaha... 
....................................................
Tak semua kau rancang akan berlaku
Mungkin nasib tak menyebelahi aku
Entah mengapa engkau yang aku cinta
Mungkin lebih baik kau ku lepas saja

Chorus
Ini tidak adil tidak adil baginya
Ini tidak adil tidak adil bagiku
Ini tidak adil
Untuk engkau bertanya jika ku mencintaimu juga
Tidak adil tidak adil baginya

Kau tak pernah cuba memahami aku
Cinta kau ucap tak pernah engkau tunjuk
Dan bila tiba saat ku kehilangan
Beban yang tak pernah cuba kau ringankan

Ulang Chorus
Kau bukan milikku
Dan aku memang penakut
Mengakui cinta kepadamu
Seribu kali ku cuba ucapkan
Bila bersamamu
Kau bukan milikku
Dan engkau pun tahu
Kau bukan milikku 
====================================

3 ulasan :

Kasut& Karipap berkata...

sekarang dah pandai layan yuna woo...

Sukma Bintara berkata...

heheheheeh.... alah karipap.. layan tu x lah layan.. tp sukma dgr je.... hehehe

Kasut& Karipap berkata...

pasti kerana liriknya....hehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...