Geng Warung Pak Jabit

Isnin, 25 April 2011

KisAh Abg SaMdoL

Sepetang hari bersama Mat Samdol, disebuah restoran kaki lima... terlihat dirinya yang termanggu keseorangan.... Sepi tanpa berlagu. Lantas satu pertanyaan ringkas di ajukan kepadanya.... :


Shapiee: "Kenapa termenung je ni Samdol ?, cm menunggu cengkodok yang tak siap digoreng je"?
..............................
Samdol: "Takde ape, cuma aku dapat tau rupanya selama ni aku bertepuk sebelah tangan".
........................
Shapiee: "Apa maksud kau...... mesti ada sesuatu ni".
........................
Samdol: "Aku bukan lelaki idaman dia".
.......................................................
Shapiee: "Macamana kau tau pulak?".
.............................................
Samdol: "Aku dah tanya dengan dia. Aku tanya, dia suka lelaki cm mane. Dia jawab, seorang yang jujur, seorang lelaki yang jujur. Pastu dia kata lagi, yang ikhlas, baik hati, bertanggungjawab, berkerjaya, beriman dan seumpamanya.
......................................
Shapiee: "Dah tu, apa masalahnya?".
....................................
Samdol: "Akhir sekali dia cakap lelaki tu tak perlulah hensem..... Jelas aku bukan pilihan dia, sebab aku kan segak, kacak dan tampan..!!"
..............................
Shapiee: "Patut pun nama ko Samdol!!"




p/s: hehehehehehehe.... selamat study member2 gua... jangan tensen2.. Selamat Malam.

Tiada ulasan :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...