Geng Warung Pak Jabit

Sabtu, 23 April 2011

Aktiviti Main JenTiK

Malam ni............... malam aktiviti santai bersama geng2 blok Napuh..... best gak main benda2 cm ni..... nak main ping pong terasa amat pakar sangat,.... last skali memilih main carrom atau dalam dialek kelantan dipanggil main jentik2 / main karen... 
..........................
First starting seramai hanya 4 orang saje jadi ahli main jentik2..... last skali,,, penuh bilik.... sampai gua x dapat nak main.... panas hati betul..... dah la banyak kalah dipihak gua... hahahaha........ cisss.........
......................




pesanan Penaja: permainan yang baik, teruskan... xsalah.... adakalanya, hati ni perlu digembirakan..... main la apa saja yang leh mendatangkan kebaikan dalam sesebuah perhubungan..... kata pb blok baru....... yeah... solat insyak x lagi.... go.. go.... selamat malam.

5 ulasan :

Tanpa Nama berkata...

wah................. nape x ajak????????????

Tanpa Nama berkata...

abg baju biru tu menang x???????? cm nak kalah je main.......

Sukma Bintara berkata...

menang kot............... hahahahahah..... mmg bebudak ni... x bg can untuk aku menang... semua sabotaj gua....

Nor Hazlina berkata...

mdnor nmpk sgt x pandai main..tgk pic pertama.. nk jentik buah yg kt line mati..mane bole la.. gaya je lebih.. pastu pic ke-3 org lain yg susun buah.. kamu tgk mcm baru nk blaja je.. ekeke~(kritikan membina)

Sukma Bintara berkata...

hahahahaahahahahahahahah..... wah..... cik haz.... tekaan mu kurang tepat.......... saya yang mgajar kot... kekekkekke

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...