Geng Warung Pak Jabit

Sabtu, 30 April 2011

JinBaRa

Hari minggu hari untuk rehat.... maka, gua terpasang lagu Jinbara.... wah.... best gak lagu ni..... otai je.... rock x lah maut sangat, tapi bergegar bilik gua.... hehehehe..... 
..........................................................
"ooooooiiiii...., kuat betoi ko pasang, tgendala proses membuta aku, dah la baru tengah mimpi yang best2", laung member yang seusia gan gua...
...........................................................
"ok...ok.... hahaha, alah cm x biasa, ", jelas gua..... lantas dikuatkan lagi.... last2, mereka2 kuar kan baju busuk untuk dibasuh... sambil menayangkan kepada gua, CD Kumpulan Jinbara....  

Tajuk: Kita Kawan

Tajuk: Tak Tahu Joget

Tajuk: Cinta Kita

Tajuk: PaTri

Tajuk: Farhana

p/s: sasape x paksa tengok... lagu ni, best dengar time nak kemas rumah..... sebab, leh hilangkan lenguh2 time bangun tido.........~~~~ hehe

Tiada ulasan :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...