Geng Warung Pak Jabit

Rabu, 20 April 2011

KisaH DuRian RuNtUH

Durian.......... oh durian...... memang sedap betoi makan durian...... tambah2 lagi durian yang fresh, yang baru pas gugur dari dahan.... uuuhh.. Memang meletup rasa isinya. Sape x minat makan durian, kerugian yang besar padanya dari segi kenikmatan... hehe
 .........................................
 ......................................................................................
Tepat jam kul 2.45 pagi.... gua masih melilau di kawasan tempat tinggal gua ................................. Tanpa disangka, gua terima mesej... "tut... tut.... tut.....", nokia 3310 gua berbunyi. "abe Nor, jom... durian menanti, setia menunggu.... geng2 dah dah tak sabor nak santap ni", mesej gua terima. Gua terdiam.... OK...
......................................
Tanpa banyak soal... kaki gua terus melangkah menuju ke port penyembelihan durian matang..... gua tgk... wah, banyak gile..... "korang memang best"....... Duduk bersila..... baju dibuka.... kain sarung sisih sampai paha..... capai parang berkilat..., terus menggopek kulit dan makan isinya.
.........................
Moral: segala aktiviti yang baik....... dan mendatangkan pertalian erat..... kita teruskan.... agar happy sesama kita.... bye.... bye.... hehehe

Tiada ulasan :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...