Geng Warung Pak Jabit

Selasa, 25 Januari 2011

Hobinya, Askar atau Artis?


Kerja blambak kat office…. Dari satu ke satu..… tapi tu biasa bagi ku… buat je.. Janji siap… tak nak tangguh2.. Lagi ditangguh lagi pening… bgitu besar tangjawab ini.. Bukan main tangkap buang je..

Waktu lunch telah menantiku… lalu… hanphone nokia ku berbunyi.. Kringggggggggg…… kriiigggg….. “Hello, Nor kat mane? Mai ambil aku.. Aku tunggu da ni..”, Tanya En. Bun dengan nada rileks. “Ya…ya.. Saya datang…..”, balas daku dengan slamber. Kunci keta Naza Citra trus ku capai, ku pandu keta En.Bun seumpama bawa keta sdiri. 

“Hari ni.. Jom ikut aku… cari barang…  aku ada hobi baru la.. nak main gitar.. “ , kata En. Bun. “Haha, nak beli gitar la ni… biar betul… Bila masa lak giler main gitar ni.. Nak jadi artis ke ??…  Hari tu minat nak jadi askar…  Askar ke Artis? Asakar ke Artis?...... tiap bulan asyik bertukar je hobi.. Hahahaha”, balas aku. 

Waktu itu, aku lah pemandu Naza Citra… seumpama dah keta aku… ku perasan buat sketika. Haha… Sambil pandu… sambil pecut laju2….
Sekian……………..

2 ulasan :

Kasut Karipap berkata...

ni cite askar atau cite naza citra????? kompius...

Sukma Bintara berkata...

hahahahahahah......... itulah hubung kaitnya... haha... myelam sambil minum air!!!! haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...