Geng Warung Pak Jabit

Ahad, 27 Mac 2011

TiAda....... DalaM bOtOL

................................
Aku sebagai lelaki...... fitrahnya perangai aku juga spt lelaki..... namun..... ramai jgk yang minat kat aku..... kemana sahaja ku pergi, ramai wanita yang kenyit mata pada ku termasuklah mak cik jual air tepi bus stop...... itu dulu...... 
............................................
Kini, dunia semakin berubah.... pemanasan global juga semakin meningkat, mungkin, itulakah faktor2 kini abg2 pulak yang kenyit mata padaku...... kalau dulu wanita mudah memuji ketampanan si jejaka, kini lelaki juga tidak segan silu mengatakan "awak ni, kacak lah, saya suke awak", secara terus terang kepada empunya diri. 
.....................................
Itu contoh dari segi kata-kata memikat... mungkin kita masih berfikiran positif dimana lelaki juga ada yang memuji lelaki lain. pelik ape?? ok.... otak mula berfikiran negetif bila perbuatan wanita yang menggoda lelaki menggunakan tubuh badannya diadaptasikan oleh sang lelaki kepada lelaki lain.. 
.................................
Seperti memandangku dengan muka penuh berahi campur gersang sambil mengusap2 bontotnya sendiri.... dah la dihadapan khalyak ramai.....  
..................................
Apa....!!! ko ingat aku spesis kau ke wahai makhluk 2 alam!!!!! walau aku berbau wangi 3 kilometer leh hidu dan bert-shirt ketat, berseluar jeans levis longgar, dan berselipar potongan wanita.... tapi aku bukan 2 alam.....
................................

Hayati dan Perhatikan........................

Allah Ta'ala berfirman, "Sesungguhnya kamu mendatangi lelaki untuk melepaskan nafsumu (kepada mereka), bukan kepada wanita, malah kamu ini adalah kaum yang melampaui batas," (al-A'raaf: 81).
Allah Ta'ala berfirman, "Mengapa kamu mendatangi laki-laki untuk (memenuhi) nafsu (mu), bukan (mendatangi) wanita? Sebenarnya kamu adalah kaum yang tidak mengetahui (akibat perbuatanmu)," (an-Naml: 55)

2 ulasan :

Tanpa Nama berkata...

ceh..bajet kacak sgt la tu, sape suh pakai minyak wangi spray satu 1 botol..dah tu pilih minyak wangi "DESIRE"..mmg la..

AKU berkata...

hahahahahahahahahahah.. xlah kata ensem.. hahaha..

adeh... pkai minyak atar je.... yg harga rm3.00... ok la tu......

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...