Geng Warung Pak Jabit

Jumaat, 22 Oktober 2010

Red Warrior




15/10/2010:- Jumaat lepas aku bersama geng, ada kat 30 orang, menyaksikan perlawanan Kelantan dengan Selangor. Memang gempak la permainan kedua pasukan. Jaringan Kelantan 3 manakala Selangor 0. Jadi 3-0!!! Fuhh.. Lega gua. Perlawanan masa pertama Kelantan dah jaringkan gol… kita orang bersorak cm orang dalam wad… kui..kui…



20/10/2010:- Semalam, hari rabu, Gua menyaksikan pertembungan Kelantan dengan Kedah bersama geng. Memang hebat permainan. semua 0-0. seri. Tapi nape la Kelantan lepaskan peluang jaringkan gol. geram betul. ckit lagi kat depan gol. kena bomoh ke? kui..kui.. dah 4 percubaan nak jaringkan gol, Tapi semua tersasar jauh… makan ke x ni? adeh….. panas hati gua. member gua si Alias cm orang gile dok myumpah, berleter, sampai member gua kena siku kat dia… adeh… parok nise… emosi nak mampus. Tapi best la.. apapun, gua ucap syabas pada 2 pasukan. Perlawanan yang sihat ditonjolkan~~~

Tiada ulasan :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...