Geng Warung Pak Jabit

Sabtu, 30 Oktober 2010

Gas Kenikmatan. Anda Rasa, Anda Suka.


Kentut ialah satu sifat yang murni dan baik. Ianya juga satu kenikmatan yang paling hot apabila bangun pagi, lepas makan, berlari, duduk menyendiri jika dilepaskan angin tersebut. Kelegaan datang dari hati dan fikiran menjadi tenang. 
 ..........................................................
Anda boleh membuangnya dimana2, tapi ada tips2 supaya kegiatan kentut tidak diketahui umum. Inilah rahsia penting yang anda harus ketahui. ILmu itu luas, bukan fizik, bukan ekonomi, bukan bahasa, bukan sejarah tapi inilah ilmu sosial. Jom kita lihat tips cara kentut yang bagus. Haha
............................................................
Office: Diawal pagi biasanya pekerja ofis datang seawal yang mungkin. Disinilah terjadinya hal2 lepas kentut setelah perut yang segar tidak dimasukkan makanan. Kebiasaannya, mereka akan duduk ditempat masing-masing. Setelah duduk, angin mula bergelora dalam perutnya. Tips untuk melepaskan kentut diwaktu itu ialah duduk dengan merapatkan paha kanan dan kiri supaya bertemu kedua paha tersebut, jika keseorangan, ambil baju kot atau ape2 tutup paha supaya haruman kentut anda tidak merebak ditempat rakan sekerja. Dan lepaskan…. Ahhh….
 .......................................................................................
Dalam bas: Amat mudah jika dalam bas, ditempat ramai, anda hanya memerlukan muka yang tebal. Hati yang kuat. Mental dipersiapkan. Dan lepaskan dengan cara bersahaja dan santai. Hati mengatakan lega… aaahh… cukup.. jika berbau, itu perkara normal, pegang prinsip, orang yang sihat ialah kentut yang aktif. Haha.
 .............................................................................................
Pusat membeli belah: Ditempat sebegini amatlah memudahkan keinginan pelepasan hajat gas beracun. Caranya sambil jalan dan lenggang lenggok dan lepas, orang kat belakang yang rasa loya.. ok la tu.. Daripada bau rokok yang penuh racun dan kimia, lebih baik haruman kentut anda kan, tiada racun, tiada kimia berbahaya malah menyegarkan suasana persekitaran. Logikkan. Inilah masyarkat kita, melihat bau kentut sangat buruk, tapi bau rokok boleh pula, sedangkan merbahaya kepada kesihatan penghidunya.

Karya digocoh sukma. Semoga rakan diluar sana menilai dan menghargai kentut. Haha. Ceria selalu. 11.45 pagi. Sekian, Terima Kasih.

Tiada ulasan :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...