Geng Warung Pak Jabit

Rabu, 15 Disember 2010

Curang

ITU pengakuan berani William Cranston, 45, yang berasal dari Milton Keynes, Buckinghamshire, England ketika menghubungi operator ambulans selepas membunuh isterinya, Kay Morton, 39, yang curang bersama rakan baiknya, Paul Wilkins, 55 (usia masing-masing ketika kejadian).

Pada kejadian 7 September 2008, Cranston yang menjadikan bot sebagai kediamannya terjaga daripada tidur pada sebelah malam apabila dikejutkan dengan bunyi bising Kay dan Wilkins berasmara di atas sofa yang terletak hanya beberapa meter dari tempat tidurnya.

Akibat terlalu berang dengan kecurangan isterinya, Cranston gagal mengawal perasaan lantas mencapai pisau dapur dan menikam Kay dan Wilkins. Satu tikaman tepat mengenai jantung Kay, manakala Wilkins pula ditikam berkali-kali di dada.

Malam sebelum kejadian, Wilkins yang menetap bersama pasangan Cranston dengan anak mereka yang berusia tiga tahun ketika itu mengadakan parti dan bersuka ria bersama.

Cranston yang juga jurutera televisyen ketika menghubungi operator menegaskan, dia sangat marah apabila terjaga dan melihat isterinya curang dengan Wilkins.

“Saya sangat terkejut lalu mencapai pisau di sisi saya dan terus menikam mereka. Saya bagai tidak percaya apa yang berlaku, saya tidak percaya apa yang saya lakukan,” katanya.

Rabu. 15/12/2010. Harian Metro.


2 ulasan :

UglyPooh berkata...

kita sebagai orag Islam jgnla gini. syukurla Islam byk pantang larang. dan smua pantang larang tu utk kebaikan. bersosial biar bertempat

AKU berkata...

sokong!!!!!!!!!!!!!!!! sokong!!!!!!!!!!!!!!!!!!! suami mane la xmarah.......... tu yang dpn mata.......... kat blakang x tau la nak cite.....

apapun......... bentuklah keluarga yang memenuhi peraturan Islam........... insyallah...... selamat.... amin...........

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...