Geng Warung Pak Jabit

Jumaat, 24 Jun 2011

GAJI DAN KERJAYA




1. "Aku kerja sebagai guru, amanahnya  didik pelajar-pelajar, cukup bulan dapat gaji la"

2. "Aku kerja polis, kena la jaga keamanan, nanti dapat gaji"

3. "Aku kerja supermarket, kawal stok barang. Cukup bulan dapat gaji"

4. "Aku sudah mati! pahala aku tak cukup! Gaji ? Ada. Dosa !

………………………….................................

"Aku menikmati pemandangan keindahan matahari yang terbenam dengan gumpalan awan yang menebarkan cahaya keemasan. Akhirnya menghasilkan satu kanvas lukisan yang membuatkan sesiapa yang melihatnya, hatinya pasti terpana, tidak mampu untuk berkata apa-apa”.

"Selama beberapa minit saya merasakan satu kedamaian menyeluruh dan sebuah kesedaran bahawa semua ini adalah hasil karya Tuhan. 

2 ulasan :

Nadia berkata...

Nad promote blog ini dalam entry ini >>Miss Nadya Promote Blog Part 2

AKU berkata...

YA CIK NADYA.... SY TGH TGK NI.. HHEHE

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...