Geng Warung Pak Jabit

Rabu, 23 Februari 2011

dA Di do De

Mereka diatas adalah Penduduk bumi... malah penduduk kolej gua dulu kala........ penduduk yang kenal erti lelah, asal ada aktiviti, mereka akan penat.... letih... lesu..... kurang bermaya dan seumpamanya. Namun, group mereka mempunyai keistimewaan tersendiri, salah satunya ialah ceria.... happy..... menghiburkan....

Boleh dikatakan, bilik mereka ialah tempat persinggahan gua setelah balik dari kuliah.... dan dijadikan tempat melepak jam 12 malam keatas. Tanpa segan silu, gua baring atas tilam mereka.... bantal mereka..... malah sampai tertido gan lena. Entah berapa banyak kesan tompok yang telah gua tinggalkan.

Si payed "wei.... xnak kuar makan???", tanya Payed Kurus separuh ikhlas. "Emmm... kirim la... malu la nak kuar..", jawab gua tanpa menoleh pun kearah beliau. Dari first Year sampai Final Year... itulah alasan gua.... bukan malas.. tapi malu.. hehe.. kot kena mengorat... kata jelita.. haha..

"Asyik kirim je.... mai la kuar skali..... dok layan kartun je... cepat la...", celah Abby sambil kat tangannya memegang anak kunci moto. "Entah,.... takut org mgorat la.. pe la... Gay je minat ko.. haha..", jelas Payed. "Banyak kecek la..... hilang kosentrasi aku ni nak hayati cite Oggy...., pergi je la beli....", bebel gua kerana panas cuping telinga.

Semester Kedua... Second Year~~~~ Sekian... wassalam..

Tiada ulasan :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...