Geng Warung Pak Jabit

Rabu, 16 Februari 2011

Kilat Pancawarna

Larut malam... biasanya gua tido, baca buku, layan fb, dan melakukan aktiviti mengorek idung... tapi akhir-akhir ini, gua ditayangkan oleh member gua dengan satu hobi klik gambar tgh memalam buta. Member gua tau, gua tengah dok mengalamun sesorang.... apatah lagi seusia gua, seharusnya dah naik pelamin, tapi yg mjadi msalah besar buat gua ialah Pulus mulus x cukup lagi... tapi.. apapun.... soal bajet kawen, mmg gua bagi 100% komitmen.. 

Lokasi: Atas bukit.. bukan bukit/gunung kinabalu...
Masa: 1.45 Pagi... disaat kutu rayau dok kuar sarang.. 
Kenderaan: Keta wira merah ala-ala Lancer
Kuantiti: 2 orang jejaka disertakan barangan mainan DSLR
Makanan: 2 tin nescafe
Pemakaian: Rileks dan slamber... seluar 3 suku, berbaju T-Shirt bandel.. menutup Aurat.

Aktiviti KLIK dimulakan.... "uuhh... xjadi lagi... nape gambar cm ni.... adus... dah bratus kali klik... naik jenuh tgn aku", jelas gua pada member gua. "Wei... setting la bebetul.... tetapkan masa 10 second, nanti keta motor lalu lalang, ko tekan... ni main tangkap je.... mmg la cm haram jadinya", jelas member gua dengan nada yang riak. haha

Hah??? dah jadi... wei... tgk gambar aku.... wei... wei... kalah ko... haha", jelas gua separuh riak... moga dijauhi.. haha. "Hahaha.... ok la tu... dengar ckp kan senang...", balas member gua.

Hidup di dunia hanya sesaat.............,
ibarat kilat pantas melesat..........

Usia seorang insan....,
ibarat kilat yang memancar....
cahaya yang melintas aral melintang.......

Akhirnya....... gambar ini berjaya diperolehi.... sebagai budak yang baru blajar, kenalah bertanya.. jika xnak sesat jalan.... wassalam.... sekian.....

Tiada ulasan :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...