Geng Warung Pak Jabit

Isnin, 28 Februari 2011

Ford FiEsTa Ting Tong

Semalam… pegi ronda kat tempat Beli Belah… tak beli barang pon… hanya melihat dari jauh… nak segarkan mata….. tapi matlamat utama nak cari buku kat MPH. Dapat beli buku mmg dah puas ati sangat2. Salah satu hobiku ialah mencari buku2. Sambil jalan…. mata terbeliak tgk promosi keta  keluaran produk Ford, model Fiesta. Ada 2 model... Fiesta Sport dan Fiesta kuba.. eh.. x... Fiesta Sedan.. Fuh… lawa gile… nak je angkat 10 biji… hahahaha….

Kaki gua dah mendekati keta…. datang apek tanya gua.. “you amacam…. berkenanan ini carata? murah je… bayar ckit, dah leh guna… bole pegi ronda jalan-jalan ma…”, jelas Apek pada gua. “Adus… kalau jalan-jalan, saya guna kaki je ma… x perlu keta-keta ni…”, jelas gua dengan nada berlagak cm anak2 Dato’.

 “Adakah lagak jalanku cm orang ternama… hebat gak lagak dan gaya control machoku… haha”, hatiku terdetik dgn riak… nauzubillah.. moga dijauhi. Anda lihat dibawah model kereta Ford Fiesta, korang beli tau… gua leh tumpang naik gak… beli tau… ya..ya…. :






Sekian~~~~~~ p/s: daripada aku beli keta time2 ni... Baik simpan buat kawen~~~ yeah... bernaskan.. hehe

2 ulasan :

Kasut Karipap berkata...

satu ford fiesta sport..lg satu nama fiesta sedan la..haish~

Sukma Bintara berkata...

hahahahaahahhahaahha... lupa.... ok.. ok.. sedan... nak edit ni.. hahahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...