Geng Warung Pak Jabit

Selasa, 22 Februari 2011

mOvIE "HusSiEn"

Ada satu kisah  member gua kat sekolah dulu kala... Kami bersekolah cm biasa... ada nakal... ada gila2, ada suka2 tapi 20 peratus je blajar dan baca buku... tu pun dipaksa guru........ Member seramai 7 orang bersama gua sedang asyik melawak... masing-masing tergelak kesana sini... ada yang terguling atas meja, atas krusi dan bermacam-macam aksi. 
...........................................................
Pernah suatu ketika..... sambil gelak nangis2... salah sorang member gua terus senyap... senyap..... xde ribut xde angin... nape senyap??? nape?? tanya punya tanya nape senyap, tapi member gua x nak jawab.... puas kami tanya..Adakah lawak kami ni menguriskan hati kecilnya.. risau kami berenam...
..........................................................
................................................
Last2..... dia mengaku................ 
mengaku dengan sejujurnya......
gua tahu.. ia berkata jujur beserta ikhlas....
.....................................................................
Jawapannya "Nor...... aku terberak dalam seluar.... ckit je berak....!!!"........ suara yang keluar dari mulut member gua. Terbeliak biji mata kami.... kami terdiam.... kami terkaku.... kami terketar2..... apa lagi.... hahahahahahhhahahahahahahaha..... last2... dirotan ustaz krana bising sgt dlam bilik darjah...
...................................................
Sekian... kenangan bersamamu~~~ wassalam..

Tiada ulasan :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...