Geng Warung Pak Jabit

Isnin, 14 Februari 2011

5 Minit Jadi ArTiS

Pada 12.2.2011, kaki gua melangkah masuk dalam Train LRT,  pastu, punggung gua jadi sengal dan lenguh... Apa lagi, gua duduk atas krusi train dengan penuh keselesaan.

 Sekadar Gambar Hiasan.......................... Senja Sukma...



5 minit kemudian.............
..................................................................
Gua ditegur dan disapa oleh seorang gadis Melayu.... "awk.... awk ni model majalah remaja ke??", tanya gadis itu dengan satu pertanyaan yang inginkan jawapan ikhlas. 
.................................................................
"Eh...eh..... tak.... tak..... saya bukan model..... salah orang tu cik....", jawab gua dengan keadaan terpingga-pingga, malah gua tersentak dgn pertanyaan tu.... Nak je mgaku.... tapi... gua bukan seorang yang mgejar glamor. haha....
....................................................................
Jadi kesimpulannya.... gua bukan Model Sampingan atau Kontrak, gua bukan Artis, gua bukan Super Star, gua adalah gua... rileks dan slamber...... 
....................................................................
Sekian...... Wassalam.....

4 ulasan :

Tanpa Nama berkata...

lolz~~~ terBAEK~~~~ arh matnor... hahhah~~~

AKU berkata...

hahahahahahaha............... nasib baik xprasan..... hahahaaah..... lubang idung 7 ekarda kembang... hahhahaah

Moslem Girl berkata...

Paling Koya~

AKU berkata...

haha..... aduh..... koya je. tp x perasan~~~~ haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...