Geng Warung Pak Jabit

Jumaat, 26 November 2010

Mini CoOpEr

Keta Mini kat bawah ni, keta model lama-lama, tp kiut, comel dan bergaya. Kalau gua dapat pakai keta ni, fuuuhh… mmg best la… body cantik…. minyak jimat….. kan senang... !!! Alah.. stakat nak bgaya, keta cm ni pun bole.. x semestinya nak kena pakai Vios, Espira, Mitsu Evo, dan lelain.. janji Nampak lawa, jimat, ok la tu…



Cute…… Tembam


Comel…… Bergaya…



Sengsasi………Seksi......


Bermutu……Jimat bro...


Keunggulan……Masyhuk.....

Kualiti…………Gaya....


Mencoret sambil menunggu nak pegi solat jumaat...hehehe.. Rakan2 masih tido kat bilik ofis... aku x suke tido... suke cm ni.... hehe... 12.30 tgh "salam jumaat", wassalam......

4 ulasan :

Kasut Karipap berkata...

aaaaaaa.....ape kes letak mini cooper? jom beli 5 biji bungkus! hahaahha

Sukma Bintara berkata...

Lawa~~~~~~~~~~~ hahahahahhaa... nak beli 4 bijik.. keta pertama buat pg masjid, keta kdua pg pasar, keta ktiga pegi siar-siar dan keta keempat nak pg mengorat.... hahahaahhaahha

Kasut Karipap berkata...

hamboiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...................fine!

Sukma Bintara berkata...

hahahahhahahahaha....fine!!!! ye ke?? hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...