Geng Warung Pak Jabit

Isnin, 29 November 2010

Tayangan Hot (U)


Filem Harimau Jadian ditayangkan pada 2/1/2011 berikutan filem Mak Rapik mendapat tempat pertama dalam industr perfilemen tempatan. Untuk makluman para penonton, filem Harimau Jadian ini merupakan karya asal dari pelakon terkenal Mak Rapik. Beliau la pengarahnya. Jangan lepaskan peluang menyaksikan adegan nyeri dan penuh tragis ini.

Filem Harimau Jadian memaparkan kisah seorang lelaki yang keluar malam gara-gara ingin membeli ubat nyamuk. Akibat malam yang gelap gelita, beliau terkena satu gigitan berkemungkinan gigitan dari seekor bapak rimau. Secara automatiknya beliau dimasukkkan ke dalam hospital Serdang. Susulan daripada gigitan tersebut, kaki kanannya bengkak disebabkan gigitan tersebut terkena di bahagian bisulnya.

Tepat pada pukul 1.00 pagi, Beliau makan tanpa mengenal penat dan lelah ……………. tubuhnya semakin tembam……………. buncit memboroi………………… hingga sekarang………………. penuh Misteri…………………. penuh ngeri………………… bunuh atau pukul tidak tersenarai dalam aksi filem ni… jangan risau…..

Jangan lepaskan peluang………… bawa rakan-rakan…. ajak jiran tetangga menonton filem ini…… pasti tidak menyesal……. SELAMAT MENONTON….. pembayaran tiket blakang kira….. masuk dan tengok dulu…. pastu baru bayar, jika nak bayar…… hahaha… (Gelak Ngeri)

Tiada ulasan :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...